En snabb sväng förbi...

...hos Tess.
Några ur klassen + Tess kompis Petra hinkade vin och gud vette allt igår kväll, så jag tittade förbi en sväng efter att ha hälsat på hos min morbror (+ parasitboende emma och oskar).
Vi hade tryckt Tacos med en guacamole fylld med vitlök så jag rapade asäckligt ända in i sömnen.

Tillbaks till klassen:
image263
Jessica, härlig skånsk tös som faktiskt ursprungligen är från Robertsfors, haha, vilket sammanträffande.

image264
Carmen, oxå från skåne, underbar dialekt!

image265
Solange, yngst i klassen. Alla skyller allting på henne, allt. Och det fungerar aldrig för hon är så söt.

image266
Tess, det är henne jag hyr min underbara lägenhet av, och det är henne vi alltid tränger oss på när vi ska gå ut, haha...

image267
Och så har vi Rosita och Petra.
Som ger allt till nån låt, minns inte vilken. Men vi hade rock tema iaf.
Och vad dom gav gärnet!!

Nån gång ska jag försöka orka med erat tempo, vad sägs om en lördag kanske?
När man vet att man får sova dagen efter och inte behöva kliva upp någonsin....

Puss på er tappra
KSAB:are

Kommentarer
Postat av: Tess

Sjyssta bilder! (Jag=herregud) Hahaha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback