Fruity


Hur underbart namn är inte det på ett nagellack?

Sitter och fräschar till mina naglar med denna underbara färg mellan samtalen, när jag kommer på att allt detta jobb ändå är förgäves.
För på lördag måste det bort.
Jäkla skolregler.
*suck*

Men lite snygg får jag vara i några dagar iaf.

Vädret utomhus lockar fruktansvärt, ska nog njuta av min lunch utomhus, tillsammans med boken som jag snart läst ut.
Får inhandla en ny på stationen sen istället.
Så vad tycker jag då?
Man vet inte att använda näsan förräns man läst denna bok...haha....
Äckel och gud vette allt.
Välskrivet och extremt beskrivande, man känner alla dofter som om dom skulle omge en som ett fuktigt moln.
Obehagligt och påträngande.. men bra.
Ska nog äta klart innan jag börjar läsa...



Regn i eftermiddag enligt smhi sa chefen just.
Blir väl att lägga sig i ett solarium istället (jag vet, väldigt oprofessionellt av en blivande hudterapeft) och drömma sig till varmare stränder istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback