Magknip

Fy vilken dag.
Vaknade och mådde "pytonorm" som jag meddelade lärarnas telefonsvarare imorse, magknip och illamående nååånting!
Värdelöst.
Sitter ochg försöker komma på vad jag kan ha käkat för galet igår, men det var så många saker som skulle kunnat vara boven så jag har gett upp.

Som plus i kanten hade jag alla mina papper inför morgondagens prov kvar på skolan, och när jag väl släpat mig hemifrån så var skolan stängd för dagen.
*fuuuuuck*

Så nu sitter jag och försöker läsa på dom väldigt sporadiskt gjorda noteringar jag kunnat skrapa fram här hemma.
Känner mig självsäker inför morgondagen.
*not*

Trots att J varit hos mig hela dagen och tyckt synd om lilla jag så har tanken på att han skulle åka hem på eftermiddagen (han har åkt nu) dragit ner motivationen ytterligare.
Det är såååå jobbigt!
Gillar inte den här särbogrejjen och jag hoppas jag slipper det snarast möjligt!!
Vi har haft en supertrevlig helg iaf, med film, skansen, tatueringsmässa och en massa mys som vanligt.
Det har varit så kul att ha haft en hel vecka tillsammans, och vi har båda fått mersmak.

Efter allt som har hänt så har vi kommit ännu närmare varandra, och det känns rätt ända in i själen.
Vi vet båda två hur mkt vi tycker om varandra och hur bra vi mår när det är vi två, och nu är vi beredda att kämpa för det.
Det är som jag sa tidigare, men då med en helt annan känsla.
"Det är den som går vilse som hittar de nya stigarna"
Det var nog det vi gjorde, men nu har vi hittat en väg som passar oss, så vi får följa den och se vart den tar oss.

Nu: Te (ljuv & Vacker) i ny kopp. (båda sakerna present från Jenny & Anders)

Kommentarer
Postat av: Tess

Stackare! Hoppas du är bättre idag.. Det gick hyfsat bra på provet, jag var lite snabb bara, kunde rollat lite sakta. Så glömde jag självklart kolla på mig själv först, men men.. Latten? Hur enkelt som helst! Du behöver bara en liten mjölkvisp. Koka kaffe som vanligt, värm mjölken i micron och vispa den, och toppa lite med kanel, eller kardemumma :) Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback