Vadstena

image298




På Torsdag morgon åkte jag vidare mot Motala för att medverka på årets marknadskonferens.
Vi blev guidade runt på värmeverket och åkte sen vidare till Vadstena där vi skulle fortsätta konferensen och bo på Klosterhotellet.
Det blev ettt givande möte, ritkigt god mat och vackra omgivningar.
Kvällens aktivitet "Sagan om rosen" var skitkul rent ut sagt.
Vi blev indelade i lag, hade munkkåpor med huva och rep runt midjan, sprang runt i det kolsvarta gamla klostret med lyktor och letade ledtrådar. Haha, väldigt "Da Vinci kodsaktigt"

Såg min första nunna oxå, Ann lekte fotografiobjekt när jag eg skulle fota nunnan, jag var för feg för att bara ställa mig och ta kort på endast nunnan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback