Väse

På Söndagen bilade vi ner mot Värmland för att ha en liten minisemester hos mor å far.
Det blev en del bilkörning, ett gemensamt släktkalas för mig och Rasmus och en massa annat.



Vädret var mkt bättre under den här veckan, så det blev frukost utomhus.
Riktigt skönt när det är alldeles tyst och vindstilla ute och när solen värmer, ett bra sätt att starta dagen på.



Det blev väldigt mkt frisk luft i lungorna och avreaktioner på studsmattan och bus med hundarna.
Morbror Göran hade även lånat hem några fyrhjulingar som vi lekte i skogen med.
Var även ute på min första svampplockningstur, något som gick jäkligt dåligt för min del.
Spindelväv och skit fanns ju överallt, så det enda jag gjorde var att följa alla andras fotspår för att slippa väv i ansiktet, ett mindre lyckat sätt att hitta svamp på...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback