Rice infusions.

Ok.
Söndag.
Seg.
=Chips

Jenny drog med mig på mitt första step pass någonsin i lördags.
Det gick överanskande bra att lära sig koreografin i dom 4:a olika blocken, men när allt skulle sättas ihop i slutet så satte sig hjärnan på avbytarbänken och jag var helt körd.
Skrattade nog mer än att sätta stegen.

På kvällen åkte vi till Haganäs med Jonas jobb, det bjöds på julbord, öl, vin och snaps.
Alldeles för mkt av alla delarna blev det.
Efter julbordet mellanlandade vi hos Tommy (Jonas kollega) och där blev det ännu mer av det goda och lite guitarhero.
Lika kul som alltid. Det är en drog!
Nästan iaf.

Utgång blev det och jag och Tommy ägde dansgolvet!
Jag hade så sjukt jäkla roligt!

Mindre roligt var det att vakna imorse när alla muskler i hela kroppen gått i strejk och jag inte kunde vrida eller vända mig åt ett enda håll.
Då var det bara att ligga kvar och titta i taket och vänta in bättre tider.
Träning är skadligt. Så är det bara.

Nu: Nybastad och nedkrupet i soffan omringad av täcken och kuddar ska vi snart hugga in på pringlesburken.

Trevlig söndag, bara 2 veckor kvar nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback