Grabbhelg

Min sömn är rubbad.
Störd.
Bakochfram och gud vette vad.

Ännu en semestervecka är avverkad och inte har man fått sola något denna vända helller.
Livet är emot mig.
Men jag har fått vila, och baka och gå på bio och shoppat. Så klaga kan jag väl inte göra.
Inte på riktigt iaf.

Barndomsvännerna var på visit i Sthlm i helgen.
Det blev kortspel, öl och en massa tokigheter.

På fredagen samlades vi hos Björn och Therese och spelade kort, gick sen ut en sväng på Debaser mest för att se på folk och kanske ta en öl.
Och en öl blev det.
Och sen stängde uteserveringen.
Så vi delade upp oss och åkte hem och mumsade i oss ostkrokar och rostat istället.
Jimmy tog soffan och Thomas låg och kramade kanten på sängen, trots höjdrädslan.




Lördagdag spenderades på stan och i tantolunden, lunch, musik och lite kubb innan förberedelsena inför kvällens inflyttningsfest skulle påbörjas.


Det riktigt fina vädret från dagen övergick till spöregn på kvällen.
Förberedd som man alltid är hade man kvällen till ära valt en vit klänning.
Not so good.

Men vi smet iväg ut på krogen i ett uppehåll så jag klarade mig hyffsat bra iaf.
Stället vi for till var ett riktigt bottennapp iaf, nästan tomt på folk och de som fanns där var väl inte direkt toppskiktet av människosläktet.
Asfulla brudar som klängde på allt som rörde sig och grabbar som...ja.
Jag lämnar resten osagt. *hua*
Jag tröttnade rätt så snabbt iaf och var hemma innan 2.

Måste ha varit riktigt trött på Söndagen för jag sov till 12, nått som alldrig händer mig.
Fick en smärre chock när jag kollade på klockan.
Måste ha varit för att jag tog det väldigt lugnt på Lördagen, man kan ju inte sova alls om man varit ute och slirat alldeles för mkt, men det var nog kanske en alldeles perfekt dos för att kunna vila ut ordentligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback