Mot nya höjder.

image241

Helgen har varit en utmaning och en påfrestning och även en frigörelse.

Jag har insett att man inte kan låta rädslan eller stoltheten styra.
Låta hjärtat visa vägen.

Den här gången ska jag göra rätt.
Göra mig av med allt bagage som tyngt mig. Börja om på nytt.

Spela med öppna kort, visa respekt och ge allt jag har.
Och det gäller även mot mig själv.
Jobba för att inte ta något förgivet, vara ärlig mot mig själv och mina drömmar men att även tänka efter.

Leva i nuet och ta ett steg i taget.

Vi börjar här.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hittade just hit och har läst en del... du skriver saker som jag önskar att jag hade kommit på själv. Du inspirerar mig! Jag hoppas att jag en dag kan säga så själv nu när livet inte är helt lätt.

2007-07-24 @ 00:15:39
Postat av: Sandra

Det värmer i hjärtat när du säger att jag inspirerar dig, särskillt när man själv känner att man inte alls vet vad man håller på med eller vad som är upp eller ner. Men allt löser sig, på nått sätt, tillslut. Det är det mantra jag använder mig av, goda vänners ord och sällskap. Då kan inget gå fel. Kram

2007-07-24 @ 10:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback