Övning ger färdighet.


Måndag.
Semester.
Regn.
Jag har en massa svordommar lagrade inuti mig just nu.
Men jag har tänkt behärska mig.
För fridens skull.

Sitter i Väse, som egentligen är ett riktigt sommarparadis, men när regnet slickar fönsterrutorna känns hösten alldeles för nära.
Har en sjuk längtan efter att få kränga på mig bikinin och lata mig i solen.
För av nån anledning är det inte lika roligt att lata sig inomhus...

Helgen blev fullspäckad.
Besök, fest, middagar, utgång och en massa massa mer.
Är helt slut.
Jag är alldeles för dålig på det här....




Grabbarna grus slog mig en signal när jag satt på tåget på väg ner mot värmland, Roadtrip genom Sverige stod tydligen i kalendern och Stockholm var en av destinationerna, *yey*
Nu vill jag verkligen tillbaka till helgen så man får träffas och ha lite skoj, för det är faktiskt sommar och jag behöver all övnming jag kan få, haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback