Nationaldagen


Det är inte rättvist att man vaknar halv åtta en onsdag.
När man är LEDIG!
Men det kanske inte är så konstigt då persiennerna i sovrummet läcker som ett såll...

image111


Försökte ligga kvar och somna om men det var ett omöjligt uppdrag.
Så jag gick upp och satte mig på balkonen och åt frukost.



Det var egentligen tänkt att jag skulle följa med Ame och Olof och bada idag.
Men.
Tur som jag har så fick jag punktering eller nått på bakdäcket igår på väg hem från jobbet.
Blir spännande att se hur jag lagar det, men så länge man har tiden så kan man ju ju göra om och göra rätt många gånger innan man börjar slita sitt hår.
Blir nog kvällens uppdrag tillsammans med att ta hand om tvätten.
(fortsättning följer....)

Så min dag spenderades till stor del på den grandiosa gräsmattan vi har bakom vårat hus.
Köpte nåra tidningar, lite frukt och försökte samtidigt plugga lite inför det produktprov vi har på fredag.
Men av någon underlig anledning drogs intresset alltid tillbaka till nån av de tidningar jag köpt istället.
Mkt märkligt.
Efter att jag reducerats till en blöt fläck på den medtagna filten så bestämde jag mig för att gå ner på stan en sväng, man måste ju se hur uppsalaborna firar vår nationaldag.
Inte så mkt ståhej, en liten scen, en talangjakt pågick vad jag kunde uppfatta.
Sprang mest runt i alla butiker så jag blev inte så upplyst i slutändan iaf.
 <- trots väldigt lite kläder blev det aaaalldeles för varmt att gå och shoppa.
Men lite saker fick jag med mig hem iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback