Nyvakna tankar.


Klockan är kvart över elva.
Det är Söndag.

Mira ligger och sussar i sovrummet, jag kan inte somna om för förtielfte gången.
Jag har sovit så fruktansvärt dåligt.
Vaknat, somnat om, snurrat runt, somnat om, vaknat, sparkat av täcket, undrat vad klockan är ,undrat när anncha kommer och kräver tillbaka sin kudde(som jag inte tycker var det minsta bekvämt btw) och sedan somnat om igen.
Ångest kanske?

Igår var dagen då mina pusselbitar ramlade på plats.
Inte för att något banbrytande hände utan mer för att det äntligen kändes rätt.
Jag har bestämt mig vart jag ska jobba till hösten.
Jag har bestämt mig för hur mitt närmaste halvår kommer att te sig.
Nu är det bara att se till att allt runtomkring klaffar och göra det bästa av situationen.
Allt handlar om inställning.

Jag känner mig så mkt lättare till sinnet!

Igår var också dagen då spontaniteten återupptäcktes.
Rom, 4/9-11/9.
637 Kr tur och retur,
Hur kan man inte tacka ja?
Anncha min ängel som har fått en nytändning har sett till att värva ett gäng, och jag var inte sen på att hänga på.
Sugen? Följ med då!



Är jag ute ur skamvrån nu eller?
Är jag välkommen tillbaka till ditt liv eller var det bara en engångsföretelse?
Det kanske borde vara jag som skulle sätta dig åt sidan istället.
Du gör det så jäkla svårt.




Det ser ut att vara fint väder ute idag.
Det betyder att dagens schema kommer bestå av följande:

Soldykande.
Nektariner.
Minigolf.
Shorts kanske?

Nu ska man duscha iaf, dags att starta dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback