Gener


Det finns inga genvägar till bättre hälsa brukar det så fint heta.

Men den bluffen är nu avslöjad!
Jag påstår inte att jag är den onyttigaste människan i världen, och visst, jag har fått mycket gratis.
Men tränar gör jag endast sporadiskt och jag är nog inte den bästa på att äta regelbundet...
Gick på mitt livs första hälsokontroll idag där blodvärde, blodfettsvärde, blodsockervärde, blodtryck och annat viktigt skulle undersökas och till min stora glädje visade det sig att jag är i toppform!
Vilket halleluja moment!
Firade av det hela med att kila ner på Ica och köpa en bytta glass, för nu vet jag att jag kan kosta på mig det.
Seger! 

54118-26



Kommentarer
Postat av: Myrne

Men herrbagu vilket under. Du är ju ung för sjutton. Det är klart att du har bra värden. :)

Även om du skulle äta glass i ett år, så skulle dina värden inte förändras nämnvärt.


Postat av: AnnChaPannCha

Hahaha! Vi har ju alltid sagt det... ;)

2007-05-19 @ 20:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback