Huvudbry...


Nämen så uppfriskande att allt händer på samma gång.
Direkt man anlände till jobbet igår började det.
Gick med ett konstant illamående under hela dagen och kände mig allmänt misslyckad & förvirrad.

Varför ska allt vara så svårt?

Det här med självdiciplin har väl inte varit min starka sida, och moralen har väl fått sig en stöt på senaste tiden också. Varför slutar man inte innan det går käpprätt åt helvette?
Med facit i hand har det nog bara förstört mer än vad det ha gett. 
Eller har det?
Jag vet inte. Och ärligt orkar jag inte tänka på det mer.
Kanske är lika bra att en gång för alla försöka få ut det ur mitt system, jäkligt svårt när det snurrar runt som en irriterande fluga hela tiden. Man kan aldrig riktigt gå vidare.
Vissa påverkar en bara mer än andra, jag måste väl bara lära mig hantera det bättre.

Hoppas allt löser sig.


Nu står man här iaf.
2 olika jobba att välja på med olika fördelar och nackdelar.
Och jag slits itu.
"Tänk på dig själv och vad du vill" är det enda alla säger.
Men vad vill jag då?  Det är inte så jäkla lätt kan jag ju säga.
Men det kanske är lika bra att testa nu när ändå  allt annat i mitt liv genomgår en rejäl förändring.



Allt eller inget?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback