Nya byxor.


På min lunch igår cyklade jag ner på stan.
Träffade Ame, mumsade i mig en supergod sallad och inhandlade ett par nya skor då systeryster lyckades låna mina i helgen lagomt tills dess att jag skulle åka hem.
Men för 80pix kände jag att jag gott kunde köpa ett par nya. Så varsegod Emma, slit dom med hälsan :)

Har varit sugen på ett par jeans i 70-tals tappning ett tag nu men inte hittat de rätta.
Sprang in på Weekday efter att jag å Ame skilts åt och där låg dom.
Men velig som man är när det vaknkas förändring, jag menar, nu är man ju van att knöla in sig i ett par tajta stuprör så jag måste säga att känslan av dom vida benen var minst sagt underlig.
Och hallå, vart tog min överkropp vägen? haha.
Hög midja tycker jag är assnyggt på rätt person, men jag vet inte om jag är rätt person.

54118-9354118-92

Butikspersonalen som säkerligen får försäljningsprocent lyckades dock övertyga mig om att det var ett finfint köp så jag gick ut ur butiken med en påse iaf.
Nu till det jobbiga.
Är dom för stora eller inte?
Har rådfrågat kollegor, vänner m.m. som tycker att jag ska försöka klämma in mig i en storlek mindre, men min midja är inte alls lika övertygad om detta.

Men nu kan jag inte släppa det.
Måste cykla ner på lunchen idag igen, bara för att prova, så jag vet....

Fortsättning följer...

Kommentarer
Postat av: Liselott

Men sååååå fantastiskt roligt att läsa om dina påhittigheter! Jag blir så glad och det känns som om vi är så nära.. Jag hoppas verkligen vi ses snart!
Många stooooora Kraaaamar!!

2007-05-31 @ 20:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback