Översyn


Jag måste vattna mina blommor.
Jag måste packa.
Plocka ihop allt jag ska ha med mig.
Städa skulle behövas. Diskas likaså. Inte supernödvändigt men ändå.

Åh alla dessa måsten.
Jag ids inte.

Man kanske skulle ut och promenera lite, få ny energi?
Tveksamt idag...

Jag får lite dåligt samvete sånna här dagar då man inte orkar göra någonting.
Trots att man gjort något alla andra dagar den senaste tiden.
Varför inte bara slappna av och njuta av att göra ingenting?
Jag trodde inte jag skulle beskriva mig som rastlös, men det är jag kanske ändå.
Får nog fundera lite, måste nog ändra min syn på mig själv, bli mer ärlig....



Timing.

Ibland vill man ju bara....jaja, fler tillfällen kommer väl.
Jag satte ju reglerna, att man inte ska få chansen att spela efter dom också!
Crap.

Dubbla laddare kanske?



Tick tack...tick tack....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback