Det är tungt nu.

Igårkväll njöt jag av att stå bredvid mitt ögongodis till sambo och se honom riva ned det sista skåpet i köket.
Det är något med dom där byxorna...


  

Istället för att ställa kylskåpet i det hörnet kommer nu hyllor att sättas upp och vi får plats med en längre bänkskiva.
Vilket blir bra då det är ett gammalt kök med väldigt lite arbetsyta.
Något som är mindre kul och vilket medför ännu lite mer jobb är den där jäkla sprickan i taket som jag gått och stört mig på, men inte vågat röra.
Men det gjorde Jonas.



Voilá! Putsen satt inte fast för 5 öre så det är bara att pilla ner resten(inom markeringarna) ikväll...Och reparera.

Idag ligger inspirationen till att göra nått nyttigt på noll.
Vill bara lägga mig under täcket och trycka i mig onyttigheter.
Men det blev en kompromiss, har skaffat kort på friskis och svettis, gått förbi färghandlaren och kollat upp färgen och ska väl sätta igång och segspackla i sovrummet...

Det är tungt nu.

Kommentarer
Postat av: Tess

"Heja Sandra friskt humör!" *peppar er till max* Asså ni e så duktiga :) Jobba på. Kram

Postat av: Alex

Go girl go! Tänk bara Thailand sen och använd det som mantra "Thailand, thailand..." ;)

2007-11-28 @ 16:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback