I K E A.


Idag väntar IKEA.
Det stora, stressande och överfyllda komplexet i Gävle.

På inköpslistan står:


och nya handtag till alla (nymålade) köksskåp.
Men allt ovan är utbytbart, vi har inte spikat något av det förräns vi kommit dit och kollat ordentligt.

När jag till helgen åker till sthlm läggs renoveringsansvaret över på min älskade sambo.
Köket ska till vissa delar rivas, alla vitvaror ska sättas på respektive plats och jag skulle kunna fortsätta och babbla på i en lång lista, men ni får vänta (liksom jag) på slutresultaten till nästa helg.
Taket i vardagsrummet ska målas klart så vi har någonstanns att förvara alla möbler och lådor och golvet ska börja läggas.
Det kommer göra fysiskt ont i min kropp att inte få vara på plats och se förvandlingen dag för dag.

Outhärdligt spännande.

Men jag ligger före min del av renoveringstidsplanen iaf, så vi får se om det hinner bli en inflyttningsfest innan vi åker... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback