Balansgång.


Helgen har gått i rekordfart.

Har fått titta på nya lägenheten, smugit runt och kollat på hur mkt jobb som behöver göras och tagit en massa mått.
Vit(svart)varor är beställda och golv ska beställas.

Kommer förmodligen in i lägenheten den 22oktober, så det kommer bli att sova i röran iaf.
Trots att möblerna får står kvar hemma så länge.
Det blir bara att dra på sig blåstället och börja spackla och måla på en gång!

Känner att jag inte riktigt hänger med i vad som händer just nu.
Även fast allt känns bra så är det väldigt intensivt just nu, och jag längtar efter att få en helg där jag inte behöver dela boende med någon annan än bara jonas.
Det börjar ta på krafterna att ha en massa människor omkring sig hela tiden, man får aldrig andas ut riktigt.

Känns att det var länge sen jag festade.
Är fortfarande bakis efter Lördagens tequilarace.
(ja jag veeeeeeet!!!!)
Men till mitt försvar kan jag säga att jag inte dracknågot annat. Eller nästan iaf.

Höll på bli fälld av en cyklande man med hund i koppel idag.
Går med musik dånandes i öronen när jag ser en schäfer på min högra sida, reagerar på att han är kopplad och sekunden senare känner jag kopplet mot knävecken.
Som tur var hade ägaren varit smart nog att släppa kopplet så jag blev snärtad och tappade endast balansen.
Hade jag ramlat hade jag nog inte blivit allt för glad.
Nu kunde jag iaf skratta åt den komiska situationen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback