Dagen har varit riktigt hektisk.


Kan ju börja med att berätta att söndagens prov slutade i galenskap.
När jag för en gångs skull verkligen hade pluggat ordentligt låg hakan på bänken när jag fått provet.
Fysikfrågor??
Jag har ju pluggat kemi!!!

Satt och sneglade runt i lokalen, inväntade en reaktion från de andra, dom måste väl också undra varför vi fått fel prov, eller tror alla att det är ett extra test?
Vad är det frågan om??
Men nej. Det var bara jag.
För jag hade pluggat på helt fel frågor. Lyckat Sandra. Jättebra.

Nu har jag 3 prov att skriva ist för 2 på torsdag.
Jättebra Sandra.
Men jag ska väl vara glad för att jag får skriva om det iaf.

Nu tillbaka till dagens jäktande.
Har haft 2st lektioner med spa idag, 1a och 2a gången på kund.
Har varit lite stressad över det då jag inte haft något slags test på detta innan, och på fredag är det slutprov.
Men det gick bra och jag har fått en extra uppdatering just innan provet, asbra!

Fixade även slutprovet i manikyr idag.
Och allt detta innan kl 15 idag.

Jag fick en kvarts lunch.

Nu ska jag stressa ner i ett varmt bad och sen fortsätta plugga.
Lycka till till mig!

Kommentarer
Postat av: Alex

Lycka till till dig gums! :)

2007-10-22 @ 19:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback