Estetiskt tilltalande?


Sitter och väntar.
Syrran ska komma förbi.

Jag ska få risiga toppar klippta och sen får vi se vilken behandling damen vill ha i motprestation.
Och pizza ska vi äta.
Låter som en riktigt trevlig Torsdag.
Kanske ska slänga på en ansiktsmask också så är man tipptopp till helgen, med nya underkläder och allt ;)

Har dekat ner mig totalt.
Fick diska som en galning för jag vågar inte släppa in henne i den krigszonen, har inte ens orkat tvätta den senaste tiden.
Dumpade ett lass hos Jonas och har handtvättat det som jag verkligen vill använda.
Allt för att jag inte orkar gå ner i tvättstugan.

Resultatet blir ju att badrummet är fullt av tvätt som hänger på tork.
Inte så estetiskt tilltalande kanske.

Men jag känner ingen ork att hålla efter här hemma.
Precis som väntat, då jag nu mest går och väntar på att få packa ner allt igen.
För att packa upp igen.

Varför hålla efter?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback