Kung för en dag.


Okej.
Så här är det.
Jag är sjukt trött men kommer inte få sova än på ett tag.
Har just kommit hem, duschat och måste nu sätta mig och råplugga inför morgonens slutprov i spa.

Känns inte allt för motiverande då dagen redan har fyllts till bredden.

Det började på morgonen då jag kom till skolan enbart för att skriva 3 prov.
!!!
Jag tror det gick bra iaf, så länge jag får godkänt så är jag nöjd.
Det är inte vad jag presterar skriftligt i skolan jag vill lägga energin på, utan den sparar jag till mina framtida kunder.

Mötte upp mitt gäng underbara kollegor på Sundbybergs idrottsplats efter detta, Curling stod på schemat!
Och så rädd jag blev när jag för första gången ställde mig på isen, det var ingen styrsel på något!
Men vad jag och mitt lag ägde i matcherna som vi spelade i slutet, 7-0 till oss när slutsignalen ringde.
Bambi var som bortblåst och man flög fram på ett ben.
Och fy fasen vad ont det gör nu!!
Det börjar nere i hö knä och sträcker sig hela insida lår upp till ljumsken.
Det blir spännande om jag kommer att kunna gå imorgon...

Efteråt åkte vi till en libanesisk restaurang där dom öste mat över oss!
Man önskade ganska snabbt att man hade behållt mujukisarna på istället för att byta tillbaka till tajta jeans...
Bad idea helt klart.
Det bjöds på underhållning, magdans, och som vanligt blir man alltid uppdragen inför alla.
Och totalförnedrade magdansösen.
Eller, jag var sjukt bra iaf, hahaha...Shake that ass....haha...

Näe.
Jag orkar inte plugga nu.
*ställer klockan på 05:30*
Jag får börja morgondagen med en kall dusch och starkt kaffe istället.

Sov gott änglar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback