The Talk.

Berättade för chefen idag.

Hade haft ångest inför detta samtal under hela förra veckan.
Dels för att jag tycker att det är osjysst av mig att lämna min tjänst tidigare än överenskommet, dels för att jag trivs rätt så bra, både med kollegor och med min chef.
Hon är helt underbar.
Och dels för att hon är en känslomänniska precis som jag.

Jag stålsätter mig.
Går in på hennes kontor *skaintegrinaskaintegrina*
Sätter mig ner på stolen och börjar grina.

Som vanligt.

Så där satt vi och grinade lite.
Och hon är naturligtvis lika förstående och sjysst som jag visste att hon skulle vara.
Vi håller datumet för min sista dag öppet, det blir när det blir.
Allt kommer lösa sig eftersom.

Ännu en sten som kan plockas bort från axlarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback