Tömt plånboken


Lördagen spenderades i bilen på väg mellan olika affärer.

Handlade en sjukt bra mössa att ha när jag ska ut och springa, en ski team historia som sitter som en andra hud.
Priset var också till belåtenhet då vi var på ett lågprislager där man säljer dyra grejer billigt.
Köpte även ett par långkalsonger av märket Frank Dandy, asbilliga!
Så jag behöver nog inte berätta om vad jag mest gick omkring å skrotade i under hela helgen, haha.

Vi hittade även en duschvägg och en ny dusch till lägenheten, kommer bli sjukt snyggt!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhhhhhh ni kommer få så fint : ) Ska börja jag med.... snart, ska bara, först allt annat ; ) här har vi bott i 1 år snart och det ser ut som om man flyttade in i förra v ! Skäms på oss. Jag hittade hit i fredags via din facebook, vem tror du satt och böla, snora och grina i timmar den kvällen ....jo jag ! Du skriver sååå fint och bra och jag är helt känslosam tror jag : ) Puss på dig

2007-10-15 @ 14:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback