Kan inte 2007 vara över nu?


Blev en hemmadag idag.
Känner mig inte helt frisk och behöver verkligen vila upp mig.

Det ser ut att bli en rörig höst och det händer alldeles för mkt saker runt omkring mig just nu.

År 2007 har rätt ut sagt varit fördjävligt.
Jag längtar efter vinterns resa mot 2008, jag vill verkligen att 2007 ska vara över nu.
På en gång.
Med allt som har med skolan att göra, boende, jobb och relationer, körkort som inte kan bli av och  knaprandet av nya mediciner som hänger i luften så har jag det inte alldeles lätt just nu.
Även fast allt har löst sig eftersom och alltid till det bästa så önskar jag att det inte fanns så mkt som behövdes lösas ett tag framöver.

Fy tusan så skönt att bara få flyta med och ha det bra ett år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback