Och som bonus...

...så beställde jag nya träningskläder.

Allt som ökar motivationen är ju bra.
Eller hur?

Nu ska stegräknaren, pulsmätaren och gud vetta allt som ligger i lådorna och skräpar plockas fram.

Första passet blir till helgen, runt Mellsta, nånstanns i borlänge som jag fattat det.
Nya omgivningar piggar ju alltid upp.

Längtar tills J flyttar hit, han är en inspirationskälla och helt olidlig när det gäller att se till att man sköter sig.
Man får ingen chans att vara lat, bara dåligt samvete, haha.
Superbra!

Har ev raggat upp fler som ska springa, alltid bra att kunna peppa varandra, även om man kanske inte kan träna tillsammans hela tiden.
*yey*
Ann här på jobbet blev tydligen anmäld av sin pojkvän, så hon ska springa.
HIttade olika
träningsprogram som man kan följa utefter vilken nivå man vill ligga på, mitt mål ligger helt klart på nivå 3.
Så det blir bara att börja lägga grunden nu under hösten/vintern!

*superpeppad*

Kommentarer
Postat av: Tess

Åh, ska du börja träna!? Blev svettig av att bara läsa ditt inlägg.. Tjejmilen. Herregud. Haha!
Ja, den där j...a stalkern är en typ på mitt jobb. Han har stirrat konstant på mig i cafeterian under ett x antal år och aldrig sagt ett ljud. Men nu till det äckliga han vill bli vän me mig på facebook. Vad ska jag göra?? Låtsas som ingenting..?
Sen en dag den veckan vi gick i skolan var det nåt jävla sajko som stoppa mig på gatan som va helt i nån annan värld, sa att jag var söt och att han skulle gå hem och raka sig.. Man undrar ju liksom..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback