Om vi bortser från det vindrufsiga håret.


Visst ser jag lite proffsig ut iaf? :)

image437

Första dagen på helgjobbet gick bra, tufft schema som tack och lov ändrades när en tjej inte dök upp till sin dubbelbehandling.
Så man fick tid att tänka, haha...

*Bodyscrub
*Massage
*Massage
*Bodyscrub
*Kurbad

*Massage
*Massage
*Spa pedikyr

8st behandlingar på 7,5h.
Nog för att det inte riktigt blev så intensivt tack och lov.
Fick lång paus där, men det behövde jag när det det endast är 5min mellan varje kund.
Och då ska man plocka bort och plocka fram, så det gäller att vara organiserad.
Så den som säger att man har ett lugnt och harmoniskt jobb ska nog ta och knipa igen.

När jag jobbar så sent måste jag ta tåget hem, och det är en 20min promenad dit från hotellet och jag slutade 30min innan tåget gick.
Till min bestörtning insåg jag att det var uppför mest hela vägen dit så jag fick halvspringa och lyckades komma fram med 10min tgo.
Inte illa säger hela min kropp som värker idag. Särskillt lår och rumpa, men det behövdes nog...

Kommentarer
Postat av: Tess

Oj, tajt schema! Puh.. Hur går det då, jobbar du heltid? Berätta :)

Postat av: Alec

You look fabulous darling! :)

2008-02-25 @ 09:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback