På gott eller ont.

Dum idé att sätta sig ner med en skål glass när man redan fryser.

Saker och ting har börjat röra på sig nu, har jobb inbokat på dalecarlia spa och på torsdag får jag veta hur mkt jag får jobba via proffice på ett kundcenter här i Borlänge.
Huvudet snurrar lika fort som om någon skulle vara en boll i nedförsbacke då det känns som att både bra och dåliga saker har kastats mot mig på väldigt, väldigt kort tid.
Dom dåliga orkar jag inte ens börja processera och dom bra sakerna är svåra att riktigt glädjas åt.

Men året kommer att bli händelserikt.
Som att inte tidigare år har varit det?


Jo det har dom verkligen, men på nått vänster känns det som att jag är mer förberedd på allt idag.
Jag är medveten om vad som händer runtomkring mig idag än vad jag har varit tidigare, även fast mitt fokus kanske inte är större än mitt eget universum, men man måste ju börja någonstanns och man är ju sig själv närmast.
Så att ta kontroll över mig själv har stått på schemat det senaste halvåret och kommer nog göra det kommande åt också.

Att inse att man inte kan laga allt och alla utan att man bara kan finnas där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback