Vitare än vitast.

Har totalt förälskat mig i vitt, inspirerad av modebloggar, mamma och fräschheten den representerar!
Är så nöjd att vi praktiskt taget målat alla väggar vita, förutom i sovrummet där vi valde en mer latte nyans för en mysigare stämning.
Så lite i taget byts, eller förändras möblerna här hemma också.
Som min kista:


Den har fått lite vit färg och den är som ny! fast gammal.
image407

Näst på tur står köksstolarna som ska få lite nytt tyg.
Men det är så mörkt ute just nu så bilderna blir bara kassa och trista så vi skippar matsalsbilderna, men ni minns säkert.
Röda är dom, snygga, men snyggare med ett mer neutralt tyg.

  
Har fräschat upp en blompiedistal som Jonas farfar gjort så nu är den vit och fin, sen har jag köpt söta plåtburkar till morgonmuslin och en bestikskorg till kryddor m.m. som man vill ha brevid spisen.
Nu längtar jag efter att vi ska sätta upp kaklet!!!

Kommentarer
Postat av: Tess

Åh, så fint!! Helt underbar kista. Åh, så fin! Jag kommer nog upp om ett par helger, då måste jag komma förbi och titta! Jag känner mig som ett barn på julafton av att ser erat fina hem :) Kram på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback