Hemma och på gång.

Då var man hemma igen.
Har riktigt svårt att skriva med å,ä och ö, fingrarna slinker lätt tillbaka till a och o istället.
Tänk så fort man vänjer om sig.

Sista veckan borta längtade jag verkligen hem.
Konstigt med tanke på att vi hade det hur bra som helst där borta, men det har väl säkert med att göra att jag inte riktigt hunnit känna mig hemma här än.
Det kliade i fingrarna och jag ville bara hem och pyssla.

Ni som har följt vår resedagbok har sett hur mysigt vi har haft det, ni övriga; jag orkar inte ta om allt här.
Så synd för er.

Kom hem vid lunchtid i lördags, var riktigt trött och sliten efter ca 20h resande.
Vår plan att vräka i oss pizza, godis och annat gott misslyckades fatalt då vi somnade sju på kvällen.
Och vaknade pigga innan kl 5 på morgonen.
Yey.
Men det känns som att man vänt tillbaka klockan iaf, känner mig pigg idag och har hunnit med massor här hemma.
Kan ju säga att jag älskar min säng och min kudde och mitt täcke efter att ha sovit på sängar hårda som golv, kuddar som sten och filtar stora nog att täcka en 4 åring.
Jag älskar sverige, haha...

Så då får vi se om jag lyckas hålla uppe den här dagboken lika väl som innan, känns som (det känns inte bara, det är så) vår renovering tagit upp 95% av tiden sista tiden.
Nu får man väl lägga in lite annat istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback