*tjoff* ?

Den här mobilbloggstjänsten fungerar ju absolut inte som den ska.
När jag imorse efter att ha pustat uppför sjukhus backen satt i solen för att ta igen mig - och skriva ett, för ovanlighetens skull, längre inlägg med bild och allt så händer det inget.
Inget publiseras på bloggen, inte heller på andra försöket.

Jag orerade om hur opålitligt vädret är, att man enligt svenskt manér måste packa både solglasögon, paraply och gummistövlar trots att man vaknar till strålande sol.
Och mycket rätt.
När jag cyklade hem från barnmorskan drog molnen snabbt ihop sig och när jag var framme vid jobbet öste regnet ner.
För att snabbt hämta upp sig och servera en stekande sol lagomt till lunchtid.

Hos BM såg allt bra ut, blodtryck, blodsocker, magen.
Måste bli bättre på att knapra järntabletter bara och vikten har rusat iväg dom senaste veckorna.
8kg har jag gått upp.
Vart har dom tagit vägen? Jag förstår ingenting.
Bara för nån vecka sen var det 5kg. *poff*
Eller *smack*
Vet inte vad som är mest lämpligt.

Får väl se vad mamma säger ikväll, det var ju 2 månader sen vi sågs.
Hon borde väl se vart kilona hamnat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback