Underbara underbara Fredag!

Underbara underbara Fredag!
Fint väder har det varit hela veckan och man har suttit i denna bunker och suktat efter värmen utanför.
Luncher och kvällar har spenderats utomhus och så lite som möjligt har blivit gjort.
Precis som det ska vara :)

Var ut en snabbis till stugan igår, och bestämde oss för att spendera hela helgen där.
Så ikväll packas lastbilen full.
Jonas ska jobba imorgon så ev blir jag själv där ute under lördagen vilket inte gör mig nått.
Sitter hellre på bryggan vid vattnet hela dagen helt själv än i parken där det är nästintill vindstilla.
Ska köpa med mig lite isglass så är det en perfekt dag jag har att se fram emot!

Sen blir det att grilla och basta och bada och bara njuta av livet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback