"Attgöralistan"

Trots att jag fick lov att sparka mig själv ur sängen imorse (redan dömd att bli försenad till jobbet) så kunde jag inget annat än att le medans jag promenerade i solsken med morgon zoo i öronen.
Jag är så sjukt jäkla lycklig!!
 
Hoppas att solen fortsätter skina hela helgen, får då kommer balkongen få sig en omgång.
Tippen och returstationerna kommer besökas och balkongmöbler kommer att städas upp och ställas fram. Längtar tills det blir så pass varmt att man kan börja ta ut blommor på balkongen, vill sitta invirad i en filt i solskenet och läsa en bok och dricka te och bara njuta.  

Men först måste man bocka av "attgöralistan".
Så det är väl bara att börja skriva klart den först....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback