Favoritfredagsunderhållning.

*Bröd
*Grädde
*Smör
*Steksmör

Kvällens shoppinglista, sing halleluja!
Men jag ska inet grina blod, Kupolen hade öppet till 22 igår så jag och Jonas gick dit och strosade (inte kl 22, hujedamej, då sov jag ju!) så jag plockade på mig lite nya underkläder och en deodorant.
För den ligger så fint hemma hos mina föräldrar i värmland tillsammans med glasögon och hela kittet.
Lyckat.
Och illa kan man ju inte gå och lukta.

Blev helt frälst i kladdkakan brorsans, och nu när jag gått och tänkt på den ända sen förra helgen ska vi försöka och göra ett bättre resultat än sist.
Så det blir mysbrallor, kladdkaka och film ikväll - ungefär hur trevligt som helst!
Favoritfredagsunderhållning helt enkelt :)
Men jag kan ju ha dom fina underkläderna på under, så är jag inte helt sunkig, haha....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback