Om att jobba på kundservice.

Så här är det.
Jag jobbar på kundservice.
Jag är ingen maskin, jag är en medmänniska.

Jag sitter här för att reda ut era frågetecken och göra så gott jag kan för att hjälpa er.
Vill ni inte ha hjälp - eller svar, ring inte.

Har ni lust att kasta skit och tömma ur er agression på någon - det finns psykiatriker och hårda träningspass, yoga har jag hört är effektivt också.

Hör ni så dåligt att ni måste skrika, pratar obegriplig svenska eller helt enkelt inte förstår saker särskillt bra - ta ett djupt andetag så ska vi försöka lösa det med lite längre tid än vanligt.
Men snälla hetsa inte upp er. Det är faktiskt inte så lätt för oss heller alla gånger.

Hade samlat på mig lite "hurdummaär folkisverigeegentligen" frustration och trots att jag varit så duktigt och sjukt trevlig mot människor som egentligen inte förtjänar det dom senaste veckorna, så orkade jag inte mer idag.
Ringer man till mig och är dryg och otrevlig vid första andetaget, vägrar ta emot information med attityden "det där får ni fixa själva, jag skiter i hur ni gör det, det ska väl inte vara så jävla svårt","Jag har inte tid med den här skiten"
- Nej, det har faktiskt inte jag heller!! *klick*
Sen gick jag på lunch och tänkte väldigt elaka tankar som jag inte ska yttra här.

Om jag sen är så fördjävlig så att jag förtjänar det, give it to me!
Men vet ni? Jag är så sjukt äckligt trevlig så lägg av!!!

Kommentarer
Postat av: Tess

Fan vad skit vi får ta... Fast i mitt fall är det min chef som vill visa sååå mycket att han är chef. Jag fick nog igår. Vi pratade och jag vågade ta steget och säga precis vad jag tyckte. Han sa okej, är det så du känner.. Han sa att jag skulle ta ledigt ett par dar och det är precis vad jag ska göra :) Det förtjänar jag. Skulle vilja berätta hela historien från början. Men det tar för lång tid.

Men jobbade du inte på en salong?? Eller har du 2 jobb?? Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback