Våren snöar bort.

Sitter på jobbet med otvättat hår och känner mig inte direkt som hetast på marknaden.
Trots att jag igår studsade in i duschen efter att ha gjort en kanoninsats i receptionen på friskis,(kassaredovisningen stämde, jiiha!) med en enda tanke i huvudet: jag ska tvätta håret.
Nej men det var så varmt och skönt så jag stod nog bara där tills jag inte orkade stå längre.
Bra jobbat guldfisk.

Sitter i telefon nu iaf, skönt att få jobbga själv.
Oavsett lärare så är utbildning inte allt för great då det gäller arbetsuppgifter jag redan bemästrar.

Söndagen var ljuvlig.
Blev väckt halv nio av en piggelin som ville ut och vandra i morgonsolen, termometern visade 22 grader i solen och jisses vad varmt det var! Svettades trots lite kläder när solen låg på.
Underbart skönt!
Allt för att vakna till ett vitt sverige igen på måndag morgon.
Hurra....
Och det verkar vara så det ska gå till nu ett tag.
Imorse vandrade jag i solljus till jobbet och lagomt till lunch öste snön ner.
Men med sol i sinne...

Längtar till helgen då jag och packet ska ner till mina föräldrar i värmland.
Det var alldeles för länge sen och jag längtar på riktigt!
Har suttit och bläddrat igenom tidningar och hemsidor på jakt efter påskmat som inte är en reproduktion av julens, så vi får se vad man kan tänkas hitta.

Sitter och filar på en inköpslista, ska försöka ta upp det där med veckomatsedlar igen.
Är så less på att hälsa på oss ICA stup i kvarten, snart kan dom väl ens namn.
Ett steg mot att bli äldre :)
Och Emma, det orangea kuvertet bits inte!

Kommentarer
Postat av: Tess

Tjena babe! Det lutar nog åt svart eftersom jag har svar och vitt i köket, eller om jag ska bryta av helt med lite pastellfärger. Vad tycker du??

Nej, men gud pallen får du! :) Det var ju därför jag lämnade den :) Jag hade ju fläckat ner trappstegen med olja och bla bla bla..

Skönt att åka iväg i påsk, själv så är man tvingad till att jobba på måndag! Inget valfritt att jobba extra här inte. Så jag blir hemma, ska försöka åka upp nästa helg. Är så nyfiken på päronens hus :) Men du, ha en underbar påsk! Kram på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback