Inköp över det vanliga.


En massa ny
litteratur har anlänt, har även fått en bok (som jag inte hittade någon länk till) av supersnälla morbror Göran.
En om träning under och efter graviditeten, om mat och hälsa och allt möjligt faktiskt. Blev riktigt överraskad och glad!
Lite omtanke gör så mycket!

Fick även hem en försändelse från H&M igår, mina första mamma(highwater)byxor (hahaha), nu när det börjar bli lite trång i dom vanliga. 
Och jag vägrar köpa vanliga byxor i en för stor storlek som jag ändå aldrig kommer ha sen när jag blivit av med extrakilona igen.
Det blev en kjol(svart) i skön trikå också som inte sitter åt en massa.

 

Slängde iväg en beställning till LaRedoute också, dom hade rea så det var väl bara att passa på...
Inte roligt att lägga ut en massa pengar på kläder man av tvång måste införskaffa.
Utbudet är ju inte det största direkt.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du kommer bli så söööt i mammakläder:-))))

Passa på att handla massor vad ska Jonas säga du har ju inget som passar nu... Ta hans kort vetja han kommer lindrigt undan ändå:-)

2008-05-15 @ 15:06:32
Postat av: Sandra

Vi ska till Sthlm om några helger är det tänkt, han får slänga fram plånboken då ;)

2008-05-15 @ 15:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback