Det regnar spån.

Så äckligt dammigt som det var här för en halvtimme sen har jag nog aldrig haft.
Och det värsta är nog att våra lungor ser likadana ut som stolarna gjorde alldeles nyss.

Vi(Jonas) har sågat ur hål för hällen och diskhon coh det ser riktigt bra ut!
Han gav sig även på alla sladdar som skulle kopplas om bakom och jag är riktigt stolt för jag vet att det är det värsta han vet, kablar och ström alltså.
 

Golvet är färdigmålat och jag längtar som en galning efter att få bära in sängen dit imorgon!
Söndagkväll när jag får lägga mig i en ren säng med rena sängkläder och utan att ligga ihoppressad mellan kartonger och verktyg ska bli underbar!!

(på denna bild är inte listerna klara)

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vad fint det blir!

Postat av: Tess

Oj oj oj! Shit va fint golvet blir :)

2007-12-07 @ 08:13:05
URL: http://ohlord.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback