Energibalansering


Då var den delen av min semester över och nu är man hemma igen.
Eller där "hemma" är för tillfället.

För det känns inte så mkt som hemma när man parerar för alla lådor som står överallt.
Det ekar. Inte för att jag går omkring och pratar med mig själv...
Men ändå.

Det blev mkt qualitytime med tjejjerna den här vändan, kändes nyttigt för själen.
Synd bara att det aldrig blev riktigt varmt så man kunde lägga sig och slöa i en park utan att huttra.
Men lagomt till hemkomsten följer solen med och den har nästan smält mig idag.
Kan ju meddela att motivationen till att städa upp nere i förrådet inte varit på topp.... Morgondagens syssla.
*hoppas på regn*

Ska förbi nya lägenheten imorgon, spackla lite. Kanske måla om jag hinner.
Annars gör jag kanske det på lördag.
Även fast jag inte vet hur länge jag blir kvar där känns det skönt med en fräsch start, rusta har ju överkomliga priser, man blir ju inte direkt ruinerad.
Har även köpt hyllor till badrummet som jag har målat, samt hyllorna till köket.
Och en brödrost, galet fin.

Det är så mkt som ska göras, och jag kan verkligen inte slappna av.
Stannar jag till och tar ett djupt andetag känner jag hur pulsen dånar i kroppen, hjärtat rusar.
Förstår inte varför, för jag vet att jag kommer hinna allt, med goda marginaler.
Och när jag blir så här blir ändå inget gjort.
Jag stressar upp mig vilket tar all min energi, och då får jag ingen kraft till att ta tag i något, vilket stressar upp mig ytterligare.
Superbra Sandra. Ser lovande ut det här.

Måste nästan sova med musik på, för att inte höra hjärtslagen.
För då somnar jag verkligen inte.

Som sagt.
Kommer jag bli en mindre stressad själ av att pendla?
Det blir morgonyoga på tåget kanske, för när kommer tid annars finnas?
haha...
Nu ska jag börja läsa allt som jag inte tagit mig tid till innan, kanske tom börja plugga lite bättre.

Nej nu pladdrar jag bara en massa strunt.
Dags att försöka locka på John Blund...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ska lyssna på ditt hjärta ,inte blunda för det min vänn... vila

2007-06-27 @ 08:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback