Arbetet fortsätter...

Det händer saker här hemma iaf, i matrummet är renoveringsarbetet praktiskt taget klart förutom en tapet som vi ska sätta upp som fondvägg. Det var eg tänkt att vi skulle göra det igår, men bakis som man var efter en väldigt rolig bröllopsfest igår så blev det inte av...

  
Före                  Efter

Det ska bli så skönt att få in det nya golvet i hall och matrum/kök sen också.
Just nu är det målarfärg/spackel och all skit man kan tänka sig överallt på golven, och eftersom dom ska bort så bryr man sig inte nämnvärt att städa bort det heller, bara lagomt för att det inte ska fastna och dras med in i sovrummet.

 

 Vi hämtade våra svartvaror i fredags och dom står fint staplade i matrummet, och ikväll ska vi hämta kyl/frysen som kom lite på efterslänten.
Lycklig som man är efter att ha fått en diskmaskin stod jag och klappade den ömt när den landat i lägenheten...
(hahaha) 

Min näst lyckligaste stund efter diskmaskinen var nog när jag fått måla alla dörlister m.m. för dom var så sjukt snuskiga! Och med tanke på att man har minne som en guldfisk ibland fick man ta till alla knep som handbolen beskrev för att undvika att luta sig mot dessa.

 
Mkt effektivt må jag säga!

Kommentarer
Postat av: Tess

Åh va fint! Nu händer det grejer! Sååå nyfiken på era svartvaror! Kommer ju bli grymt snyggt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback