Nu nu NU!


Igår hann jag med att börja måla i vardagsrummet där det är fullt kaos.
Taket ska Jonas få måla för mina axlar vill jag spara till helgens massageprov.
Som man ser nedan är det en stor skillnad på den målade väggens "vithet" och det omålade takets...
Eeeew.
Blir att fortsätta idag så är jag klar sen.


 

Igår blev väntan för mkt så vi började tapetsera i matrummet.
Vi är ju inga proffs direkt med det blev riktigt bra! Är så stolt över oss!

  

Känner att jag inte skriver om annat än renoveringen just nu, men det upptar va 95% av mitt liv just nu.
När det är 34(idag) dagar kvar tills vi åker och nästan bara en vecka kvar tills alla mina grejjer från sthlm ska packas in i ett hörn i lägenheten vill jag bli så klar som möjligt.

Så förrutom att renovera spenderas resterande 5% till att drömma om resan.
Inte så spännande för er kanske, men för mig fungerar det riktigt bra.
Som jag sagt tidigare så känns det absurt att det var 2 veckor sen jag flyttade, har aldrig varit med att dagarna flugit iväg så här.
Men det är ju ett gott tecken.

Kommentarer
Postat av: Alex

Oooh, vad fint det blir! Längtar tills man får se det färdiga resultatet :) Puss på dä blomman

2007-11-13 @ 13:02:36
Postat av: Tess

Cool tapet! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback