Valborg.

Nu har tröttheten omvandlats till pigghet som jag sen ändå har lyckats sova till trötthet igen.
Man ska inte sova mer än man behöver känner jag idag, somnar nästan vid skrivbordet...
Trots både sura björnar och kiwi.

Ikväll blir det till att grilla hamburgare med godaste beaåsen från älvsbyn och sen lite mys framför en majbrasa.
Solen börjar titta fram nu så jag hoppas det håller i sig fram till kvällen.
Det har ju varit riktigt underbart väder nu i 2 veckor, men imorgon ska det tydligen regna.
Så det gäller väl att passa på, synd bara att det är imorgon man är ledig.

Har gjort en massa mysiga saker i solen, och kort finns som jag tänkt ladda upp.
Men jag har inte haft lust att sitta vid datorn efter att jag kommit hem från jobbet så det har blivit lite torrt med det, får kanske sysselsätta mig med det under morgondagens regn kanske...

Ny tv verkar vi ha införskaffat, 20tums byttes ut mot en 42tum tror jag (?) och nu känns det som att jag är på bio varje kväll, ska försöka koppla in den lilla i köket nu så vi äntligen får igång vår frukost tv!

Till helgen blir det annars lite guiratthero fest med goa vänner, innan vi måste sätta igång och kakla i köket och allt anant som följer med.
För nu har vi bestämt att vi ska vara produktiva så att det blir bortgjort.
Ska försöka ta lite bilder så ni får se den makabra förändringen...


Kommentarer
Postat av: rania

ha en mysig valborg! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback