Sömngångare.

Den här helgen har varit minst sagt märklig.
Och tråkig.

Jonas har jobbat heeeeela helgen.
Till nio på fredag kväll.
Från fem på morgonen till sju på kvällen både lördag och söndag.
Vad har jag gjort?
Jag har sovit.
Sovit sovit och sovit.
För det mesta iaf.

I lördags försökte jag vara lite produktiv, spraylackade lite korgar med varierat resultat, jag bakade med ett väldigt misslyckat resultat och tvättade och städade och allt annat sånt där tråkigt.
I Söndags orkade jag ingenting.
Gjorde ett tappert försök att bli pigg genom en rask morgonpromenad vilket resulterade i att jag vid hemkomsten somnade på mattan i vardagsrummet med kattungarna runtomkring mig.
Okammad, osminkad och oklädd gick jag runt som ett spöke i lägenheten och sov lite här och var under hela dagen.
Inte likt mig. Men jag var helt slut.
Trodde jag började bli sjuk igen, men idag är jag lite piggare så vi får väl se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback