Midsommar

Långhelger är nog det bästa jag vet. Så gott som det bästa jag vet iaf.

I fredags var det ju som alla vet midsommar.
Vi firade ute i Olsbacka(tror det stavas så), mellan Falun och Borlänge tillsammans med några vänner till Jonas.
Det blev frisbeegolf, sillunch, midsommarkransar och små grodorna. Jordgubbstårta, brännboll, färsk potatis och grillad majs, mer brännboll och rabarberpaj.

En riktig heldag som faktiskt innehöll en massa solsken trots dystra väderprognoser tidigare i veckan.
Nyktrare än nyktrast hade jag det riktigt trevligt bland alla snapsdrickare och kom i säng i helt lagom tid :)
Vuxet värre!


Kommentarer
Postat av: Tess

Haft en trevlig midsommar? Var ju uppe Dalarna i helgen. Vi tog en sväng förbi Kupolen och snurrade lite extra med bilen, tror vi hittade eran gata :) Skulle vart kul och säga hej, men jag gissade på att ni inte var hemma..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback