Töliga måndag.


Jag tror jag knådade sönder mina kuddar (alla fyra) igår när jag desperat försökte somna.
Jag vände och vred och bytte och justerade och knölade och stökade.
Utan att somna.
Eller tillslut gjorde jag ju det. Men det kändes som att det tog evigheter!
Sängen såg ut som ett slagfält imorse, haha...

Trots höga förväntningar på mig själv så sitter jag här och tuggar på lite godis, läser aftonbladet och sneglar lite försynt på arbetet som liggre och väntar på mig.
Imorgon lovar jag, imorgon....
Man måste ju få ta igen sig på måndagen, inte slita ut sig.

Påbörjade specialarbetet igår, det ser lovande ut.
Det blir snyggt gjort iaf, haha..


Resa i Januari? Inte helt omöjligt.... *yes*


Kommer du hem idag Anncha?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback