Introduktion

Man brukar ju säga att en bild säger mer än tusen ord...

Men i det här fallet tror jag inte det räcker för att förklara vem jag är.

Inte för att jag är säker på att följande beskrivning är speciellt målande heller, men man måste ju försöka.
Jag är en analyserande tjej på snart 23år, uppvuxen på landet med ett stort habegär för skor.
Kan inte tänka mig att bo där inget badkar finns och är en utmärkt dagdrömmare.
Jag tror att jag är mer spontan än vad jag egentligen är och jag gillar att prata om mig själv mer än vad jag egentligen vill erkänna.
Jag tvättar hellre än att diska och sitter oftast på golvet framför soffan istället för i den.

Relativt nybliven singel är man också.
Hm.
Hur ska det här gå?
Levt i en kokong av trygghet i över 4,5år och nu står man på darrande ben, kisandes mot det som kallas den hårda verkligheten. Haha.
Tur för mig att jag nu flyttar till den stad jag alltid sagt att jag aldrig ska flytta till, men vad gör man inte för att komma närmare sina vänner (a.k.a den andra sortens trygghet).
Livet är spännande.

Så där.
En kort introduktion, framtiden får berätta resten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback