Taxi pest.


Fan att man inte kan sova som man ska.
Kröp ur sängen halv sex imorse för att nästan få hjärtstopp när jag såg mig själv i spegeln.
Icakassar under ögonen.
Men kul.
Stuppade huvudet under iskallt vatten för att piggna till samt minska svullnaden.
Men en dunkande huvudvärk som tacken.

Hasade ner till taxin som väntade och fick mig en monolog om hur värdelöst taxiyrket blivit de senaste åren.
"Det var bättre förr"
När han inte fick någon direkt respons av mig, (vad mer kan man säga än det var väl trist? Inte fasen vet jag nått om taxiyrket??) då sätter sig karl och börjar fisa.
En massa smygare!! Äckliga som faen!
Vilket jäkla gris! Instäng i taxihelvetet och tidigt på morgonen.
Grävde ner mig i halsduken och dog lite granna.

Har ångest för att sätta mig på flyget hem igen, man tror ju att man av misstag hamnat i en torktumlare.
Det lever om och skumpar och har sig.

Och hemma väntar en massa disk.

Tackar min lyckliga stjärna att jag nu efter 5års hattande runt omkring iaf ska skaffa mig en diskmaskin i nya lägenheten.
Lycka!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback