Vart händer det egentligen?

Helgen passerade snabbt. Likaså solen som tittade fram på lördagen.
Hann avnjuta den i bilen mellan olika destinationer innan den försvann och vi (äntligen) satte upp hyllor, spegeln och kökslampan.

Så sega som helgerna varit den senaste tiden är rent utav en skamfläck på kartan, när man till och med fått avbryta filmer för att Jonas nästan somnat i soffan.
Hur kul är det att endast kunna disskutera handlingen med sig själv dagen efter?
Fast jag måste säga att jag blev imponerad i lördags till "smala sussie", karln satt och skratta med som aldrig förr och försökte härma värmländskan så gott han kunde. Jag skrattade mer åt honom.
Att han inte hann somna berodde nog på att filmen var klar innan nio...

Försökte vara lite husmoderlig på söndagen och tvätta alla fönster som är under all kritik, men gjorde bara köksfönstret för sen hittade jag tydligen på något roligare att göra.
För inga andra blev rena.
Men vad det roligare var för något minns jag inte, så varför jag "glömde" de övriga är ett mysterium...



"Newfound lover"  - Smala Sussie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback