Gallimatias

Jonas har nog börjat få alldeles för mycket på jobbet just nu.
I förrgår när jag var trött nog att lägga mig rullar han runt på mage och säger;

"Du är så duktig babe"
Stannar mitt i rörelsen, ser frågande ut.
-"Med att lyfta upp täcket eller?"
"Du är så duktig, borrar och grejjar"

-"Borrar? Vart?" Nu börjar jag förstå att han pratar i sömnen.
"I Taket...du är så duktig när du borrar i taket"

Inatt när jag precis skulle somna kröp han upp och kramade om mig.
"Det är bara dom två första hålen som är jobbiga"

För att vara någon som aldrig kommer ihåg vad han drömmer så har han underhållit mig rejälp på senare tid.
Undra vad det tyder på?

I Thailand hann han både med att krama sönder ett av mina bröst  i tron att det var en bransläckare och slå knytnäven i väggen då han brottades med en föredetta granne som försvandlats till ett sjömonster....

En bok om drömtydning blir kanske nästa investering....

Kommentarer
Postat av: Tess

*asgarvar*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback