Stellas Namnkalas

image268

I Lördags tittade solen fram och fick svetten att rinna i det uppslagna partytältet.
Jag var i Borlänge för att träffa Jonas men även för att gå på dop, eller "namnkalas" som dom kallade det  då det inte hade någon kyrklig anknytning.

image269

image272

Det var en mysig liten cermoni där det tändes ljus och lilla Stella fick en krans av prästkragar.

När namngivningen var klar kom dagens stora överaskning.
In på gården släntrar en kostymklädd man som presenterar sig som en vigselförättare!!!!!

Och ni som känner mig vet att jag har fruktansvärt lätt till tårar, så där stod jag å kämpade för att inte börja tokgrina, men när Robin började sjunga "Det vackraste" var det kört för min del.
Dammarna öppnades.

image270
Numera gift, Micke med lilla Stella

image271
Frugan, Erika

image273

Så för att komma på andra tankar spenderade jag en stor del av kvällen med ungarna på deras bamsestora studsmatta, som var omgiven av skyddsnät, turligt nog för ungarnas skull....haha.
Vi övade volter och alla möjliga trick, tror ni jag var älskad av alla eller? haha...
Det var en riktigt trevlig dag/kväll. Åt massor av god mat och lassvis med tårta (jag äääälskar tårta!).

image274

Så Micke och Erika, Tack för en mysig dag!

Kommentarer
Postat av: Alex

Vad fina ni är :)

2007-08-20 @ 18:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback