Land i sikte!

Efter att ha spenderat halva dagen på knä och andra halvan på en stege så känner jag mig rätt snurrig.

Slipade golvet i sovrummet och målade taket, en storstädning av dess like följde för att jag skulle kunna börja med det jag längtat efter hela veckan: Måla golvet!!


Jag tycker det är skillnad iaf...

  
Imorgon kommer slutresultatet, har bara lagt grunden idag.

  Killarna har börjat med köket idag men som alltid är inget lätt.
Det är faser hit och dit, sladdar och kopplingar som inte är rätt och gud vette allt.

Men som sagt...

Fortsättning följer...


Kommentarer
Postat av: Tess

Ååååååhhh!! Det börjar likna nåt. Spännande :)

Det där med söndagar, jag vet, kallas beredskap så de e därför de e dåligt betalt, för man "jobbar" inte.. Men jag tänker inte gå me på de iaf..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback